Версия для слабовидящих

logo
print

ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫ БАҒДАРЛАМА

ТАҚЫРЫБЫ:

«Балалардың экспериментін ұйымдастыру арқылы білімалушылардың математикалық сауаттылығын дамыту»

  1. ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ТӨЛҚҰЖАТЫ

 

Бағдарламаның атауы

«Балалардың экспериментін ұйымдастыру арқылы   білімалушылардың математикалық сауаттылығын дамыту»

 

Заңнамалық және нормативтік база

-Білім туралы заң,

-2011-2020 жылдарға арналған ҚР білім беру дамыту мемлекеттік бағдарламасы

-2020 жылға дейін ҚР дамыту стратегиялық жоспары

-2014-2019 жылдарға арналған «Қамысты ауданы әкімдігінің білім беру бөлімінің №2 Қамысты орта мектебі»ММ дамыту бағдарламасы

Эксперименттің тақырыбы

Математикалық сауаттылық-математиканың маңызды аспектісі, қоғамда табысты әлеуметтендіру және одан әрі оқыту үшін, білімалушылардың қабілеттерін дамыту

Мақсаты

Зерттеу іс-әрекеті арқылы білімалушылардың математикалық сауаттылығын дамыту

Нысаналы индикаторлар

Тәжірибе эксперименттік алаңды жүзеге асыру үшін бізбен бірге кешенді тәсіл құрастырылған, сонымен қатар онда негізгі дамыту бағыттары анықталған (төрт блок): жаңартылған білім беру мазмұны, білім беру ортаның дамыту ортасы, педагогикалық тәсілдерден әзірлемесі, бақылау-диагностикалық пакетінің қалыптастырылуы

Зерттеу пәні

(Пәнаралық интеграция) математикалық сауаттылықтың теория және методология арқылы тәрбие оқу процесіне пәнаралық интеграцияны ендіру

Зерттеудің объектісі

Математикалық сауаттылықты дамыту процесі

Гипотеза

Тапсырмалар негізінде математикалық сауаттылығын дамыту, математикалық білімді қолдануымен білімалушылардың қабілеттерін көздейді, мектепте оқыту барысында алған білімдері, әртүрлі пәнаралық және практик-бағдарлы мазмұнды есептерді шешу үшін

Міндеттері

- математикалық сауаттылықтың теориялық негіздерін анықтау;

- шағын мектеп жағдайында математикалық сауаттылығын оқу-үрдісін ұйымдастыру форматында анықтау;

- математикалық сауаттылығын дамыту үшін оқу-әдістемелік базасымен қамтамасыз ету және анықтау;

- математикалық сауаттылықты дамыту бойынша ғылыми-әдістемелік сүйемелдеуінен қамтамасыз ету және жобалау.

Жобалау нәтижесі

Пәнаралық және практик-бағдарлы мазмұнды есептерді шешуімен математикалық сауаттылықты дамытуға ықпал етуге тиіс

Жүзеге асыру уақыты

1.02.2017г.- 01.02. 2020 жж.

Эксперименттің типі

Модификациялық

Әдістер

Эмпириялық, теориялық, практикалық, эвристикалық

Көрсеткіштері

Сапалы көрсеткіштер, сандық көрсеткіштер

Кезеңдер

2017-2018 жж – НЕГІЗГІ (дайындық), проблеманы анықтау

2018-2019 жж – ҚАЛЫПТАСТЫРУ (теориялық-методологиялық), негізгі идеялары жүзеге асыру

2019-2020 жж – ЖАЛПЫЛАУ (жалпылау және жұмыстың нәтижелерін жүйелеу, оқу процесіне   ендіру)

Құрастырушы

«Қамысты ауданы әкімдігінің білім беру бөлімінің №2 Қамысты орта мектебі» ММ математика пәнінің ұстазы: Мұхамбеталинова Г.А

Мекен - жайы

Қамысты ауылы, Ленин көшесі 33

Білім беру ұйымының құрастыру жылы

2001 год

Телефон

8-714-37-21-9-80

Электрондық адрес

kssh2@mail.ru

Эксперименттік алаңының қатысушылары

Жобаның жетекшісі: Мұхамбеталинова Г.А-математика пәнінің ұстазы,

Орындаушылар: тәжірибелі ұстаздары

Сыныптар – 5,7 сыныптар

 

 

Эксперименталды бағдарламаны жүзеге асыру бойынша іс-шаралардың жоспары

 

 

Кезеңдер, уақыты

Кезеңнің міндеттері

Мазмұны

Жобалау нәтижесі

I кезең     Дайындық

   Ақпан-мамыр   2017 ж.

 

 

 

 

1.Математикалық сауаттылық ұғымы жағынан методологиясын ашу

1.Зерттеу проблемасы бойынша әдістемелік әдебиетті талдау, синтез және жүйелеу

Аналитикалық статьясы «математикалық сауаттылық – математиканың маңызды аспектісі»

2.Оқу процесіне математикалық сауаттылықты ендіру бойынша теориялық моделін құру

2.Балалардың экспериментін ұйымдастыру арқылы білімалушылардың математикалық сауаттылығын ендіру теориясының моделін құру

Математикалық сауаттылығын ендіру бойынша теориялық моделі

3.Тәжірибелі-экспериментті жұмысының бағдарламасын құрастыру

№2 Қамысты орта мектебінде тәжірибелі эксперименттік жұмысының бағдарламасы

4.Эксперименталды бағдарламасын ғылыми жүргізу бойынша кураторды іздеу

Қостанай мемлекеттік педагогикалық институтымен келісім шарты

5.Математикалық сауаттылықты ендіру үшін шығармашылық топты ұйымдастыру бойынша құжаттарды дайындау

Жұмыс топты ұйымдастыру бойынша бұйрық. Математикалық сауаттылықты ендіру бойынша ережесі

3.Мектепте математикалық сауаттылықты Ендіру жағдайының жиынтықты негіздеу

6.оқу-жоспарланған құжаттарды дайындау. Оқу-әдістемелік құралдар

Оқу-жұмыс жоспары, тақырыптық жоспар

7.Оқу семинары «Пәнаралық байланыс»

Әдістемелік ұсыныстар

II кезең   Негізгі

Қыркүйек   2017г. – маусым 2018 г

1.Математикалық сауаттылықты дамыту жағдайын жасау

1.Эксперимент тақырыбы бойынша педагогикалық кеңесті дайындау және өткізу

Хаттама

2.5,7 сыныптарда пәнаралық сабақтар сериясын өткізу

Әдістемелік ұсынытар

3.Ашық сабақтарды өткізу

Әдістемелік ұсыныстар

4.Педагогикалық лаборатория «Пәнаралық сабақтарды өткізу технологиясы»

Әдістемелік ұсыныстар

5.Педагогикалық идеялар фестивалі «Математикалық сауаттылықты оқу процесіндегі сапасының бағалау жүйесі»

Оқу-процесіндегі сапасының критериограммасы

6.Математикалық сауаттылық бағдарламасы бойынша материал-техникалық базасын жетілдіру

Мультимедиялық кабинетті дайындау

2.Эксперименталды топта құрылған білім сапасы моделінің тиімділігін тексеру

 

 

 

1.Сауалнама, эксперимент қатысушыларынан интервью алу

2.Нәтижелерін талдау

Аналитикалық анықтама

III кезең   Жалпылау

2019-2020 жж

Эксперименттің жүзеге асыру жолында алынған нәтижелерінің талдауын өткізу

1.Эксперимент жүргізу жолында алған деректерді өңдеу

Аналитикалық анықтама

2.Математикалық сауаттылықты дамыту моделін коррекциялау және нақтылау

Шағын мектептер үшін математикалық сауаттылықты ендіру бойынша әдістемелік ұсыныстар

 

Жоспар 5 сынып

Әділ-Азат Тақырыбы «Күн режимі»

Уақыты

Кезең

 

10

Тақырыпты таңдау

 

11

Жазу тәртіппен таныстыру

 

12

Оқушылар зерттеу аппаратты жазады

 

13

Зерттеу аппараттың сәйкестігін анықтау

 

14

Әдебиетті қолдану, ұсыныстар

 

16-19

Зерттеуді жүргізеді (ата-аналармен жұмыс)

 

20-21

Зерттеудің коррекциясын жасау

 

23-24

Репетиция жасау

 

25

Жұмыстарды бекіту

 

26

5-8 сыныптардың арасында конференцияны өткізу

 

27

9-11 сыныптардың арасында конференцияны өткізу


Количество посещений: 1422

Наверх