ТАҚЫРЫБЫ:
«Балалардың экспериментін ұйымдастыру арқылы білімалушылардың математикалық сауаттылығын дамыту»
- ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ТӨЛҚҰЖАТЫ
Бағдарламаның атауы |
«Балалардың экспериментін ұйымдастыру арқылы білімалушылардың математикалық сауаттылығын дамыту»
|
Заңнамалық және нормативтік база |
-Білім туралы заң, -2011-2020 жылдарға арналған ҚР білім беру дамыту мемлекеттік бағдарламасы -2020 жылға дейін ҚР дамыту стратегиялық жоспары -2014-2019 жылдарға арналған «Қамысты ауданы әкімдігінің білім беру бөлімінің №2 Қамысты орта мектебі»ММ дамыту бағдарламасы |
Эксперименттің тақырыбы |
Математикалық сауаттылық-математиканың маңызды аспектісі, қоғамда табысты әлеуметтендіру және одан әрі оқыту үшін, білімалушылардың қабілеттерін дамыту |
Мақсаты |
Зерттеу іс-әрекеті арқылы білімалушылардың математикалық сауаттылығын дамыту |
Нысаналы индикаторлар |
Тәжірибе эксперименттік алаңды жүзеге асыру үшін бізбен бірге кешенді тәсіл құрастырылған, сонымен қатар онда негізгі дамыту бағыттары анықталған (төрт блок): жаңартылған білім беру мазмұны, білім беру ортаның дамыту ортасы, педагогикалық тәсілдерден әзірлемесі, бақылау-диагностикалық пакетінің қалыптастырылуы |
Зерттеу пәні |
(Пәнаралық интеграция) математикалық сауаттылықтың теория және методология арқылы тәрбие оқу процесіне пәнаралық интеграцияны ендіру |
Зерттеудің объектісі |
Математикалық сауаттылықты дамыту процесі |
Гипотеза |
Тапсырмалар негізінде математикалық сауаттылығын дамыту, математикалық білімді қолдануымен білімалушылардың қабілеттерін көздейді, мектепте оқыту барысында алған білімдері, әртүрлі пәнаралық және практик-бағдарлы мазмұнды есептерді шешу үшін |
Міндеттері |
- математикалық сауаттылықтың теориялық негіздерін анықтау; - шағын мектеп жағдайында математикалық сауаттылығын оқу-үрдісін ұйымдастыру форматында анықтау; - математикалық сауаттылығын дамыту үшін оқу-әдістемелік базасымен қамтамасыз ету және анықтау; - математикалық сауаттылықты дамыту бойынша ғылыми-әдістемелік сүйемелдеуінен қамтамасыз ету және жобалау. |
Жобалау нәтижесі |
Пәнаралық және практик-бағдарлы мазмұнды есептерді шешуімен математикалық сауаттылықты дамытуға ықпал етуге тиіс |
Жүзеге асыру уақыты |
1.02.2017г.- 01.02. 2020 жж. |
Эксперименттің типі |
Модификациялық |
Әдістер |
Эмпириялық, теориялық, практикалық, эвристикалық |
Көрсеткіштері |
Сапалы көрсеткіштер, сандық көрсеткіштер |
Кезеңдер |
2017-2018 жж – НЕГІЗГІ (дайындық), проблеманы анықтау 2018-2019 жж – ҚАЛЫПТАСТЫРУ (теориялық-методологиялық), негізгі идеялары жүзеге асыру 2019-2020 жж – ЖАЛПЫЛАУ (жалпылау және жұмыстың нәтижелерін жүйелеу, оқу процесіне ендіру) |
Құрастырушы |
«Қамысты ауданы әкімдігінің білім беру бөлімінің №2 Қамысты орта мектебі» ММ математика пәнінің ұстазы: Мұхамбеталинова Г.А |
Мекен - жайы |
Қамысты ауылы, Ленин көшесі 33 |
Білім беру ұйымының құрастыру жылы |
2001 год |
Телефон |
8-714-37-21-9-80 |
Электрондық адрес |
kssh2@mail.ru |
Эксперименттік алаңының қатысушылары |
Жобаның жетекшісі: Мұхамбеталинова Г.А-математика пәнінің ұстазы, Орындаушылар: тәжірибелі ұстаздары Сыныптар – 5,7 сыныптар |
Эксперименталды бағдарламаны жүзеге асыру бойынша іс-шаралардың жоспары
Кезеңдер, уақыты |
Кезеңнің міндеттері |
Мазмұны |
Жобалау нәтижесі |
I кезең Дайындық Ақпан-мамыр 2017 ж.
|
1.Математикалық сауаттылық ұғымы жағынан методологиясын ашу |
1.Зерттеу проблемасы бойынша әдістемелік әдебиетті талдау, синтез және жүйелеу |
Аналитикалық статьясы «математикалық сауаттылық – математиканың маңызды аспектісі» |
2.Оқу процесіне математикалық сауаттылықты ендіру бойынша теориялық моделін құру |
2.Балалардың экспериментін ұйымдастыру арқылы білімалушылардың математикалық сауаттылығын ендіру теориясының моделін құру |
Математикалық сауаттылығын ендіру бойынша теориялық моделі |
|
3.Тәжірибелі-экспериментті жұмысының бағдарламасын құрастыру |
№2 Қамысты орта мектебінде тәжірибелі эксперименттік жұмысының бағдарламасы |
||
4.Эксперименталды бағдарламасын ғылыми жүргізу бойынша кураторды іздеу |
Қостанай мемлекеттік педагогикалық институтымен келісім шарты |
||
5.Математикалық сауаттылықты ендіру үшін шығармашылық топты ұйымдастыру бойынша құжаттарды дайындау |
Жұмыс топты ұйымдастыру бойынша бұйрық. Математикалық сауаттылықты ендіру бойынша ережесі |
||
3.Мектепте математикалық сауаттылықты Ендіру жағдайының жиынтықты негіздеу |
6.оқу-жоспарланған құжаттарды дайындау. Оқу-әдістемелік құралдар |
Оқу-жұмыс жоспары, тақырыптық жоспар |
|
7.Оқу семинары «Пәнаралық байланыс» |
Әдістемелік ұсыныстар |
||
II кезең Негізгі Қыркүйек 2017г. – маусым 2018 г |
1.Математикалық сауаттылықты дамыту жағдайын жасау |
1.Эксперимент тақырыбы бойынша педагогикалық кеңесті дайындау және өткізу |
Хаттама |
2.5,7 сыныптарда пәнаралық сабақтар сериясын өткізу |
Әдістемелік ұсынытар |
||
3.Ашық сабақтарды өткізу |
Әдістемелік ұсыныстар |
||
4.Педагогикалық лаборатория «Пәнаралық сабақтарды өткізу технологиясы» |
Әдістемелік ұсыныстар |
||
5.Педагогикалық идеялар фестивалі «Математикалық сауаттылықты оқу процесіндегі сапасының бағалау жүйесі» |
Оқу-процесіндегі сапасының критериограммасы |
||
6.Математикалық сауаттылық бағдарламасы бойынша материал-техникалық базасын жетілдіру |
Мультимедиялық кабинетті дайындау |
||
2.Эксперименталды топта құрылған білім сапасы моделінің тиімділігін тексеру
|
1.Сауалнама, эксперимент қатысушыларынан интервью алу 2.Нәтижелерін талдау |
Аналитикалық анықтама |
|
III кезең Жалпылау 2019-2020 жж |
Эксперименттің жүзеге асыру жолында алынған нәтижелерінің талдауын өткізу |
1.Эксперимент жүргізу жолында алған деректерді өңдеу |
Аналитикалық анықтама |
2.Математикалық сауаттылықты дамыту моделін коррекциялау және нақтылау |
Шағын мектептер үшін математикалық сауаттылықты ендіру бойынша әдістемелік ұсыныстар |
Жоспар 5 сынып
Әділ-Азат Тақырыбы «Күн режимі»
№ |
Уақыты |
Кезең |
|
10 |
Тақырыпты таңдау |
|
11 |
Жазу тәртіппен таныстыру |
|
12 |
Оқушылар зерттеу аппаратты жазады |
|
13 |
Зерттеу аппараттың сәйкестігін анықтау |
|
14 |
Әдебиетті қолдану, ұсыныстар |
|
16-19 |
Зерттеуді жүргізеді (ата-аналармен жұмыс) |
|
20-21 |
Зерттеудің коррекциясын жасау |
|
23-24 |
Репетиция жасау |
|
25 |
Жұмыстарды бекіту |
|
26 |
5-8 сыныптардың арасында конференцияны өткізу |
|
27 |
9-11 сыныптардың арасында конференцияны өткізу |